Tango rəqsi hər insanın məşğul olmadığı özəl rəqslərdəndir. Eşq rəqsi kimi bilinən tangonun yaranma tarixi sıravi və ağrılı insanlara qədər söykənir. Bu illərdə yaşanan köçün mənfi nəticələri, xəyal qırıqlıqları, qadınları pis yola düşmələri, kişilərin içki qədəhlərini qadın qoxularını xatırladaraq təsəlli axtarışları... Tango musiqisi onların təkliklərini, kədərini yox etdi. Məhz bu səbəbdəndir ki, tango eyni zamanda bir eşq rəqsidir.
Tango sözünü Afrika mənşəli olduğu düşünülməkdədir və "görüşmə yeri" və ya "xüsusi yer" deməkdir. Ancaq bu tangonun da Afrika mənşəli olduğu mənasını verməz. Kubadakı Habanera, İspaniyadakı Contradanza və Afrika-Argentina mənşəli bir rəqs olan Candombe tango'nun doğuşunda təsirli olmuşlar, ancaq bu rəqslərin heç birisi tangoyu Milonga qədər etkiləməmiştir. Milonga "parti" və ya "fiesta" deməkdir və Milonga musiqisi canlı həyəcanlı və şəndir. Əlimizdə olan məlumatlar Compadritos'un Afrika-Argentina mənşəli rəqslərlə əlaqədar olduğu və bu rəqslərdən bəzi fiqurları Milonga'ya adaptasiya etmiş ola biləcəyi istiqamətindədir. Avropa mənşəli yeni Arjantin'lilər ortaq bir qədəri bölüşürdülər amma yenə də çox vaxt ümidsizlik və məyusluq içində idilər. Bu gənc insanlar ümumiyyətlə academias və pregundies yəni qadın qarsonlarının rəqs etmələri üçün dağınıq kafelərdə vaxt keçirirdilə. Qadınları təsir edə bilmək üçün gənc adamların çox yaxşı rəqqas olması lazım idi buna görə rəqs onlar üçün çox əhəmiyyətli bir hala gəldi. Professional mənada rəqs akademiyaları tapılmadığı üçün kişilər bir-birlərinə tango öyrətməyə sırayla kişi və qadın addımlarını etməyə və kafelerdeki qadınları başdan çıxarmazdan əvvəl bu şəkildə praktik etməyə başladılar. Artıq Avropa rəqslərindəki qatı qaydalara bağlı olmadıqları üçün kişilər qadınları rəqs edərkən ustaca idarə etmək üçün çox praktik və çox vaxt da tamamilə yeni yollar tapmağa başladılar.
Tanqo musiqisi
Tango ilə birlikdə ilk istifadə alətlər gitara , fleyta və skripka. Daha sonra bandoneon bu rəqsin imtina edilməz aləti halına gəldi. Bandoneonu tango'nun ruhu olduğu deyirlər. Tango bəstələri də bu "şeytanın aləti" na ithafən edilmişdir. Bandoneon bir növ konsertinadır və çalması həqiqətən çox çətindir. Solo səsləndirilən bəzi tango'ların xaricində tango bəstələrim hamısı bandoneon üzərinə yazılmışdır.
Tanqo ustaları
Carlos Gardel bütün zamanların ən böyük Tango yorumcusuydu. Gardel tam bir Latın sevdalısıydı və 1935-ci ildə keçirdiyi faciəli bir təyyarə qəzasında həyatını itirdi. Buenos Airesin La Chacarita səmtində olan məzarını pərəstişkarları davamlı olaraq ziyarət edər. Stansiyadal`ın söylədiyi parçaların bir çoxunda özünə gitara yoldaşlıq etməkdədir bu da köhnə payadores'in həyat tərzini əks etdirir. Gardel tərəfindən 1917-ci ildə şərh ilk Tango parçası "Mi Noche Triste" ("Kədərli gecəm") idi. Bu parça tərk edilən və özünü içkiyə verən bir sevgilinin kədərini izah etməkdə idi. Çox tanınmış bir Tango söz yazıçısı və bəstəkarı olan Enrique Santos Discepolo bir səfərində "Tango rəqs edərək izah edilən kədərli bir düşüncədir" demişdi.